Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

財爺

Posted on Mar 2, 2007 by Chung-hong Chan

  1. 電影基金﹣3億元。我覺得係貼錢比片商玩女演員。香港應該Limit一年拍兩套無間道質素的電影就算。如果搞個電影基金,幾時有三億基金比香港科學家/發明家做Research。起碼呢班科學家會真係用筆錢來做Research。這班人仲慘過電影人,絕望到要去外國乞研究經費。
  2. Wifi- 2億1,000萬元搞全市Wifi,估計會利益輸送比PCCW。
  3. 減煙酒稅﹣去年年頭叫窮要開GST,現在減這個稅政府唔見3.5億。唐生飲紅酒飲到出晒名,似乎減來自已享用。精明精明!
  4. 「交通費支援試驗計劃」-接近3億。唔該,僱主見到個僱員住元朗,現時人工6000,請減佢幾百人工,令佢可以拿800元交通津貼。

Powered by Jekyll and profdr theme