Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

失業第十一日:捧部eMac去CASE

Posted on Sep 28, 2006 by Chung-hong Chan

今日返舊公司「見工」,之後舊老細,也即快將再成為我老細的某醫生說,Office那台eMac 1.25Ghz仍未拿去修理。於是要由油麻地,抬部重達50磅的eMac去銅鑼灣,搭地鐵。好很辛苦。
上到CASE,旁邊有條口音像極欣宜那種扮ABC竹昇妹,但外型卻極為旺角的雌性物體,與其老母上CASE話部iPod 5G好壞,發晒難要Refund。點知問佢幾壞,佢話Sync不到歌。職員問佢有無裝iTunes,佢話無...我個頭即時有滴汗。
之後,佢再問,iPod 5G是不是只支援MP4,佢話MP4影片好難搵,BT Tracker無得Download,點解不支援RMVB。再多滴汗。
佢話要即時Refund,話趕住返澳洲。(我心想,扮乜春竹星,塊皮係竹星,個心咪又係港女!)

聽完這個故事,我明白點解Creative等等MP3機在香港會有市場,原來因為有這類的顧客。這些顧客其一個特點,是不看說明書,而且見潮就買。

p.s. iPod已經設計到不用看書明書,具有一般智商都會識用。


Powered by Jekyll and profdr theme