Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

無傳媒exposure

Posted on Jun 7, 2006 by Chung-hong Chan

MacGrass TV無主流傳媒exposure的原因是甚麼?
因為主持人唔夠「超級卡娃兒」小貓咪(Sorry, Kelly.),而且有一條千夫所指而且是一大趕客台柱的佬。也因此,不能夠和世界網路接軌,技術水平低下,停留在巴士阿叔短片的製作質素及品味的層次,是一種後知後覺、而且是後現代的墮落現像。
如果香港人真係咁識睇到個Trend,而且咁識得運用呢D Trend來搵飯食。出現世上第一個YouTube般的網站、首個設計出來賺錢的Video Podcast,係香港自稱搞創意工業果班人,而唔係班美帝製造出o黎啦!
無錯,而家我地一部份人重係Undergoing緊Star Wars Kid的層次o既所謂網路創意。識得Exploit網上影音商機的第一人就肯定唔係Rocketboom同dodolook囉,反而係網上一眾咸site、鳳姐網囉,不過後者犯法。你話香港網絡落後,香港搞上述網站o既人晨早賺完N桶金再比海關警方捉晒o刺!夠Raw夠生活化,無咁hardcore重有一眾WebJ!佢地個business model重勁重Rigid而且每射都差唔多必中!Video Podcast走左幾多個富豪出o黎?
如果有唔少傻仔以為現時搞下Video Podcast可以係一盤好賺錢的生意o既話,首先睇下自已個樣有無入娛樂圈o既材料先囉。就算你有今屆侯選港姐咁「靚」,你都咪以為你搞Video Podcast賺到錢。
延伸閱讀:
PK_日記:dodolook
every little secret:先進網絡文化


Powered by Jekyll and profdr theme