Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

Now she's a big success I want to meet her again

Posted on Jun 25, 2007 by Chung-hong Chan

wood.png
90s明星相常見的離譜柔焦效果及活希兒

Title的典故來自德國techno-pop經典組合Kraftwerk一曲Model,幾季前TVB Pearl重用來宣傳America's next top model.
90s-00s曾經興過一排Model轉化為娛樂中人。
有四個人。ABCD分別係活希兒、傅天潁、鄭雪兒、蒙嘉慧。
活希兒簡直係biggest flop ever!出道係同黎明拍Cotton USA個廣告,受一批少男所吹捧。本來都吹到好勁下,出了一張唱兒歌的唱片,有首歌叫做《Hello Kitty成為朋友》,白痴到不行。從此收工。
傳天穎,台妹,同LMF拍過一個新力啤廣告,個角色叫奀妹。我當時真係完全不覺佢靚,個畫面係有火,之後有個紅色裙面油油o既物體走出o黎。之後又好紅,又出過一張唱片,之後又消失。前幾日見另一半在看台灣婦女新姿《女人我最大》,見到傳天穎,巧驚驚。
鄭雪兒,中印混血,好似叫Michelle Saram也因此叫雪兒。點解唔叫米雪?呢期紅。唱過首個o架!叫做《別裝傻》。前兩年仲有拍廣告,而家好似去了星加坡搵食。
蒙嘉慧同Michelle Saram都係拍同一個系列腳褲成溫吐飛廣告出身,仍然生存。仲同鄭伊麵打乳毛球。


Powered by Jekyll and profdr theme