Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

買買賣賣

Posted on May 8, 2007 by Chung-hong Chan

賣左Wii Gundam同Elebits執返三舊幾四舊,買返隻160蚊的火焰之紋章都唔係好過份o者。

Wii版火紋無狂用Wii的體感機能,感覺上好GameCube Game,非常合傳統機迷口味。亦都可能因為不夠「花fit」,未能夠引起一般Wii玩家興趣,故此6800 Yen在港只售150-199元。(當你見到有地方賣3xx,請你搭程車落旺角仙達、九龍城Dragon Ball或灣仔壹發發,車費抵返)玩法和舊版火紋十分相似,都是機戰類的SLG+RPG混合體。不過易玩過超任版好多囉。Virtual Console打超任版,不停被對手打死,而且人死不能復生,真係Reset多過食飯。


Powered by Jekyll and profdr theme