Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

on99企定定

Posted on May 3, 2007 by Chung-hong Chan

話說昨晚睇健哥今cook,臨尾有酸燕之同質填大合唱The Beatles的名曲Hey Jude,唱到尾聲今集健哥所有參加人仕,包括主持吹健幫、at 17的異紋、唔語飛同埋陳柏雨都出來大合唱。唱的,只是那段Arena Rock的啟蒙段落,就是La...la..laa... Hey Jude那一段,極其簡單。陳柏雨在台上好像一個傻仔,感覺上他完全沒有聽過這首經典歌曲,只是on99企定定,他那個「唔識唱,尷尷尬尬」的樣子實在太攪笑,有必要blog下來。就連不唱歌搵食的吹健幫都識唱啦,唔語飛都唔似識唱都識揮下手搞下氣氛啦。
見到這個情景,我實在要從Youtube找來這首「粗口歌」貼出來。當年劉華都係講這個「粗口」。


Powered by Jekyll and profdr theme