Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

垃圾社會

Posted on Mar 17, 2007 by Chung-hong Chan

老翻Game賣五草,正版3舊。有對比當然係堅貴。以一正版Game平均可有20小時遊戲時間計算,對比其他娛樂的非硬件收費。在正常時間唱20小時K需費600元 (90 x 20/3)。看20小時電影(約十套),需費600元(60 x 10)。沒有計算其他費用。我們比得起錢唱K、比得起錢睇戲,沒有人話唱K睇戲貴,因為唱K睇戲無翻版。但正版Game有翻版...別忘記正版Game還可以賣出去。

* * *

以後不敢批評傳媒,原來現在部份傳媒工作者好惡。繼經典金句:「打倒權威的確是十分過癮的,但借助權威來為自己面上貼金,當中的樂趣亦不少」後,再有批讀者是笨皇帝!傳媒大晒,傳媒永無錯!講完。


Powered by Jekyll and profdr theme