Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

農夫 音樂大亨

Posted on Oct 20, 2006 by Chung-hong Chan

上一張碟由Jerk Dan搞,有點raw,但題材有政治有Hip Hop文化有色情有Abortion。
好了,今次卻幾首都係愛愛愛,由其是Featuring主流名字的歌曲。我相信與Tommy搞無關,只是因為唱片公司由小小的Catalyst轉為Warner。
上半張碟愛愛愛的其實好悶,只是音樂Sampling素材方面,比上一張碟豐富。有Bollywood有Jazz有Electro甚至Folktronica同Cantopop。可惜的卻是,歌詞的題材囉。

愛愛愛,我駛乜聽你農夫呢?

下半張先o黎料。

I Love U Bandz首歌超正!
是香港90s - 00s Indie 音樂的Mash-up!
N.T., Anodize, Tat-flip, 臨記,農夫 et al.

派對動物,我發現阿黃泆潼唱歌可以好jessica simpson,佢唱歌幾好聽...

農夫係你老死個Remix。之前派台個version太唔特別,反而這個remix好dark,好c-rock,眼鏡蛇田震那種。

走先講死人,而且不是Hip Hop。

p.s. 介紹大家聽個Podcast - Podrunner,全constant bpm電音做運動最合適。


Powered by Jekyll and profdr theme